gry online

Menu

czwartek, 29 stycznia 2015

CODZIENNIE WIELKIE CENY ! xd

hej ... dzisiaj pogadamy o nowości i cenach  w MSP  i czy was tez denerwuje jak ktoś mówi na zdjęciach "NET"....  na początku zacznijmy od zdjecio-NETA  ...  wszyscy piszą zawsze na zdjęciach co czasem to nie jest net :"NET"  a jak jakieś zdjęcie widać ze to net to jakoś tak nie piszą -,- a jak rozpoznać zdjęcie z neta ? .. zdjęcie z neta zawsze jest pomniejszone -,-  ... tak nielubie tego słowa "NET"ze aż odrazu przejdę na  drugi temat : "nowości na MSP" to wiec.. dzisiaj wchodzę na MSP i myślę żeby se w coś pograć.. to klikam w :"GRY"i paczę .. paczę.. i paczę zaskoczona  w ta grę nowa o nazwie  BuilderGame .. to wkoncu  wciskam .. wciskam .. jeszcze raz wciskam.. i nic .. niemoge wejść! to wkoncu się pytam koleżanki czy widziała ta nowa grę .. to ona powiedziała ze tak a ja  
:"czemusz tam się nieda wejść ..? xd"to ona mi wytłumaczyła ze.... niewie ;-; xd ..
i w MSP  są jeszcze...tak jak to biedronka mówi : "codziennie niskie ceny"to ja powiem na odwrót o MSP i powiem :"codziennie wielkie ceny!" tak.. dobrze przeczytaliście WIELKIE CENY ;< .. i znowu historia xd :  prawie tydzień temu , weszłam na MSP.. i się zdecydowałam na zakupy.. to ja tak se patrze.. i nagle : sukienka co kosztuje 1800 ! i po zszokowaniu szlam dalej.. i znów inna sukienka co kosztuje 1500 ! [koniec historii xd] To wkoncu .. ja bym mogła zrobić reklamę MSP  w której pisze :"CODZIENNIE WIELKIE CENY :D"  bosh .. chyba się już naczytaliście.. to wiec jak chcecie coś się spytać to piszcie do mnie albo do Alex na MSP .. ja na MSP jestem Nikosia30  a Alex  się nazywa Alexandra st 100 a   .. a i PS. ja czasem [prawie nigdy] wchodzę  tu na innym kompie i się tu wtedy nazywam : Laukosia30_xd_drugie_konto 
                                                                « Laukosia30 »


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz