gry online

Menu

sobota, 31 stycznia 2015

Unikat za którym tęsknimy i stare MSP ! ;3

hej.. dzisiaj pogadamy o.. unikacie co najbardziej wszyscy za nim tęsknią i o nowościach w MSP które dali w edycji MSP [to było trochę czasu temu xd] ....

dobra .. to pierw zacznijmy od unikata co wszyscy za nim tęsknią : to jest serduszko na nogę  które mało kosztuje , a jak chcecie kupić od kogoś to możecie mu zrobić look i kupić z looka .. ale jest jeden problem .. ze niemożna  kupić tego serca :s .. ja gram 3 lata w MSP  ale  nigdy tego serduszka nie kupiłam ani nic bo nie wiedziałam ze takie coś istnieje .. dopiero w tym roku się dowiedziałam co to .. a oto jest zdjęcie tego serduszka na noge :
dobra.. teraz przejdźmy do drugiego tematu .. czyli o zmianach MSP od ostatniej edycji.
zmiany są takie ze dodali Diamond, zmienili wygląd sklepu ubrań , salonu piękności , tam gdzie się kupuje animki i tam gdzie się kupuje tło do filmów itp...  pokaże wam zdjęcia jak MSP wyglądało w roku 2012 b ;S xd.. o to zdjęcia :  jest ich tylko pare bo innych zdjęć niemoglam znalesc na necie :S a i pokaże przyokazji jeszcze zdjęcie MSP jak wyglądało wtedy jak dopiero było założone 



to MSP jak wyglądało jak było dopiero założone:
 a i ps. jak chcecie się coś spytać to pisać do mnie na MSP, ja na MSP sie nazywam Nikosia30 a Alex alexandra st 100 a .        i proponuje wam blog Alex ->  bestfriends-msp.blogspot.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz